Descripció
Lloc: ONLINE (CELEBRAT)
Dates: divendres 31 de març de 2023 de 16 a 20
Hores Curs: 4 hores.
Professorat: Maria Antònia Puigros Riera
El curs tindrà lloc a través de zoom i serà donat en directe a través de videoconferència. Es dividirà en dos blocs, un teòric on es farà la classe en format classe magistral amb espai per respondre els dubtes dels alumnes. El segon bloc serà pràctic i constarà d‟un disseny d‟un tema concret que s‟especificarà al‟alumne i haurà de gamificar-lo a partir de l‟app indicada, on l‟alumne posarà en pràctica allò après.
Objectius:
- Facilitar lús deines digitals per a leducació alimentària.
- Conèixer les bases de la gamificació per al seu ús en la docència d'una alimentació saludable a la consulta.
- Conéixer com implementar la gamificació en continguts d'alimentació.
- Analitzar els avantatges i els inconvenients de la gamificació.
- Fomentar la competència digital als professionals.
Programa:
Bloc 1 (teoria): 1,5 hora aproximadament
- Benvinguda i introducció al concepte deducació alimentària i gamificació.
- Metodologies per a l'educació: gamificació
- Fonaments i implicacions de la gamificació a l'educació
Bloc 2 (pràctica): 2,5 hores aproximadament
- Treballarem una proposta de gamificació aplicada a la consulta i resolució de dubtes i punts febles que puguin aparèixer.
Preu Inscripció: 40€ per a col·legiats a CODNIB; 50€ per a la resta de dietistes-nutricionistes col·legiats.
Inscripció: Cal ingrés total de l'import de matrícula. En cas de cancel·lació pel mateix interessat, la devolució de l'import de la matrícula serà del 100% fins al 22 de març i del 50% a partir d'aquell dia. La celebració del curs està supeditat a la inscripció de com a mínim 10 alumnes.
Sol·licitada l'acreditació de formació continuada.
